Bresterniški vrh

• Avtobusna postaja Kamnica …Avtobus Kamnica
  • Avto lahko parkirate pri Mariborskem otoku

OPIS POTI:

Z avtobusne postaje Kamnica se po pločniku napotimo proti vzhodu (nazaj proti Mariboru). Pred prvim križiščem zavijemo na sever. Na desni je kamniško pokopališče, na levi pa parkirišče. Pred prvim križiščem spet zavijemo levo in po 100m za poštno stavbo spet levo, rahlo navzdol. Krenemo po prvi ulici desno in sledimo edini možni prosti poti. Ko prečkamo Kamniški potok, se začne vzpon po asfaltirani cesti pod vinogradi.  Na prvem možnem odcepu krenemo po asfaltu navzgor in spet na prvem odcepu desno na blago vzpenjajočo se makadamsko pot proti vzhodu. Cesto zapira stanovanjska hiša, od koder je čudovit pogled na Maribor in okolico, zato zavijemo na gozdno stezo, ki vodi po grebenu proti zahodu. Po nekaj minutah smo na prvem vrhu pri razmetanih skalah – Hudičeve skale (Vražji kamni)m 409 m.

Pot nadaljujemo navzdol proti zahodu. Kmalu prispemo na sedlo med Dravsko dolino in Kamniško grabo. Lep razgled na del Dravske doline in Pohorja. S sedla vodi cesta rahlo navzdol proti severu, mi pa jo zapustimo in med stavbama krenemo po stezi navzgor na drugi vrh, 438 m. Ker je obrasel, je razgleden le tedaj, ko na drevju ni listja. Sledimo stezi in pri mogočni bukvi stopimo na gozdno cesto. Po levem kraku se vzpnemo kakšnih 50 m, prečkamo cesto in krenemo po slabo vidni stezi strmo navzgor skozi mlad borov gozdiček. Po petih minutah hoje pridemo na stezo, ki vodi desno k lovski koči. Pot nadaljujemo mimo lovske koče in na prvem križišču zavijemo ostro levo proti gostišču Panorama pod Bresterniškim vrhom, 489 m.

SESTOP:  Vrnemo se po isti poti nazaj.